neděle 15. října 2006

Jmena nasich milacku

Jednou za cas prochazim statistiky navstevnosti na svem webu. Mam radost z kazdeho navstevnika, moc jich tam nemivam. Jako vetsina lidi, co ma web, prohlizim i adresy pocitacu, ze kterych me lide navstivili, protoze jejich jmena vypovidaji o tom, ktery druh lidi muj web zajima.

Ted jsem to myslela z ciste funkcni stranky takoveho jmena pocitace - dozvim se, z jake zeme navstevnik prisel, pripadne zda je to student nebo z k jake organizaci patri.

Casto me ale zaujme i jmeno samotneho pocitace (ve jmene to byva ta cast, pred vsemi teckami). Urcite jste ho jiz nekdy vymysleli. Nektera jmena zneji romanticky, jina drsne, casto jsou bohuzel jmena pridelovana podle urciteho systemu a nemaji zadny 'lidsky' smysl.

Vymyslet takove jmeno byva narocne, troufam si rict, ze proto, ze se snazime do neho promitnout kousek nas samotnych. Nekteri chteji, abychom po precteni jmena jejich pocitace citili urcitou davku respektu - je to jejich pocitac, jejich milacek, ktereho peclive vytunili a jsou na neho hrdi. Veselejsi kopy davaji vtipnejsi nazvy, puntickari s mensim mnozstvim fantazie a vetsim mnozstvim pocitacu ke sprave voli spise systematictejsi nazvy.

Ze jmena pocitace se da uhadnout lecos. Uz jsem se setkala i s clovekem, ktery mel stejne jmeno pocitace jako heslo k rootovskemu uctu, ale to je zase jina kapitola.

Namatkou jsem nektera jmena vybrala a zkusim k nim pridat svuj komentar, co me napadl, kdyz jsem si je precetla. Zajimalo by me, jestli jste je skutecne tak zamysleli, nebo jsem si je vylozila spatne, nebo jste je nezamysleli vubec.

Octopus : V prekladu chobotnice, rekla bych, ze tenhle clovek ma a nebo by chtel mit sva chapadla uplne vsude.

Bluerainbow: Modra duha, majitel ma rad modou barvu a duhu .)

Toshiba: Majitel je zrejme vlastnikem notebooku znacky Toshiba.

Vlk: Dravy nocni clovek.

Thomas: Uzivatel se jmenuje Tomas.

Evik: Uzivatelka ma jmeno Eva, nebo mozna pritelkyne uzivatele...

Zapo: Hmmm, originalni jmeno. Uzivatel ma rad originalitu.

Isidor: Majitel zrejme rad cte historicke romany.

Oscar: Tady jsem zmatena, napada me vice vysvetleni. Ze by majitel tolik milovat telefoniho operatora pochybuji, pak uz me napada pouze Oscar Wilde, ale ani to nevidim prilis pravdepodobne.

Jak jste pojmenovali vaseho milacka a proc? Muj notebook se jmenuje Flawless. Ne, ze by bezchybny byl, ale chtela bych.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

obluda je (vlastně momentálně "byl", ale brzo zase bude) můj desktop. Prostě proto.

mamut je můj notebook od IBM. A znáš staré Thinkpady... mamuti. :-)

Anonymní řekl(a)...

Můj počítač se jmenuje psychopat --- protože jsem psychopat.