úterý 24. dubna 2007

Vtip versus realita

Urcite znate ten stary vtip: Rozjizdi se autobus a bezi za nim pan. Lidi na nej volaji, ze ten uz nestihne a on povida, ze ho musi stihnout protoze je ridic. Tak presne to se mi dneska stalo v metru :) Sedim si v metru, uz jsem mirne nervozni, protoze na te stanici stojime uz nejmene pet minut. Dvere jsou otevrene. A najednou se metro rozjede, pomalicku, ale jede. A mirne zrychluje. To uz vsichni ve vagonu premysleji, co se deje a nervozne se otaceji na vsechny strany. Kdyz v tom se ozve dusot a predstavte si, zezadu po nastupisti sprintuje ridic a odvazne naskauje do kabinky, ktera uz je pomerne hluboko v tunelu :D Za chvili zabrzdil a pak se jeste parkrat probehl po nastupisti dopredu a dozadu a uz jsme jeli :)

4 komentářů:

McQ řekl(a)...

Můžeš uvést přesnější detaily? Např. na které trati a ve které stanici se historka měla odehrát - a kdyby sis vybavil i přesnější čas, bylo by to zcela super.
Takhle 'holý' příběh, jaxi jej uvedl, totiž svádí k domněnkám o fabulaci...
Bye, McQ

Martina řekl(a)...

mcq: To je mi celkem jedno, jestli mi veris :)

McQ řekl(a)...

Hi. Nejprve se omluvím za to nepřesné oslovení: promiň, nějak jsem se neorientoval...
A teď k věci: OK - zkusme to tedy jinak. Z profesních důvodů bych si rád určité údaje ověřil, protože mohou signalizovat cosi neblahého, nedobrého, ba i nebezpečného. Můžeš mi proto pomoci požadovaným upřesněním? Děkuji Ti již napřed...
Bye, McQ

Martina řekl(a)...

viz. email